Alla inlägg den 21 april 2010

Av Amanda Andersson - 21 april 2010 03:43

Blev en lång dag idag. Jason jobbade sent så jag hjälpte melissa en del.

Pratade med mamma på skype en bra stund när tjejerna sov middag, var trevligt att få se sin mor igen, fast ögonen drogs till tvn, men kan förstå att Biggest loser är intressant :)

  Efter att lekt med Alexa och Mia hela dagen hämtade vi Lauren vid skolbussen och sedan hjälpte jag henne med alla hennes läxor. Var en del, eftersom hon var sjuk i går och ledig pga begravningen i fredags..så vi hade fullt upp en stund.

  Middagen var riktigt rolig idag med, vet inte varför men blev många härliga skratt.

Blev även tal om spöket igen. Jason hade tydligen sett henne för någon vecka sen i trädgården igen. Lite käskigt..


Här om dagen sa lauren att hon tyckte jag var den bästa au pairen dom haft..

inte för att dom har haft så jättemånga, men var kul att höra. Då vet jag att hon tycker om mig även fast jag är "mean, not fair" ibland :)

Fick också bra betalt sist vecka, istället för 200 fick jag 350!

nu blir det säng och bok. NIGHT


        

There she goes                Hjälper lillsyrran         Och leker fotograf..

Ovido - Quiz & Flashcards