Alla inlägg under juni 2011

Av Amanda Andersson - 28 juni 2011 23:42

Well.. hej på er! Ja, jo jag lever faktiskt men har fullt upp så hinner aldrig kika in här längre. Känns som jag är och hälsar på ibland i lägenheten bara för att säga hej och hejdå. Men idag blev den nog glad med lite ny inredning :) Jag och mamma var på ikea i morse och inhandlade some stuff..

Har hunnit bada och besökt carro. Vi skulle träna på att få ihop det förbaskade tältet, vilket gick åt skogen! Så vi får leta nytt tält i morn.. Tältet ska ju för övrigt användas på PEACE AND LÖÖÖVE! längtar!!

Halmstad över midsommar var jag ju också, apkul helg verkligen!! och åter igen många roliga minnen =)

  Pratade på skype förut också. Ett oväntat samtal blev ett hallelujah samtal!

tror jag jag fortfarande har ledningen över "bästa aupair" hehe.

 Men jävlar i havet vad jobbigt det var. Mina töser där borta, är alldeles för långt borta, och OJ vad dom har blivit stora. Buuhhuh.. ville bara krama ihjäl dom! en stor saknad som bara blir större för varje dag nu, PANIK!

Anyways.. ett litet hej så här på kvällen..nu ska jag snart sova, men först lite vänner! jag saknar min andra halva redan....


godnatt mina kära

Ovido - Quiz & Flashcards