Alla inlägg den 14 april 2010

Av Amanda Andersson - 14 april 2010 04:16

Klockan halv tio idag ringer det på dörren. Där står Luke och Collin, idag igen.

Jag visste att dom skulle komma, men inte så tidigt. Så fick passa tre barn idag igen.

Luke betalade mig ju i och för sig, så gick lite plus ändå..

Fullt upp hela dagen, sedan få med alla tre för att hämta den fjärde från skolbussen.

  Melissa och jason kom hem, gjorde mat och sedan for de iväg igen. Så jag gjorde väl ungefär 14 timmar idag. När tjejerna sov kollade jag och ashley slutet på Armageddon.

Är väl en av pappas favoritfilmer.. Så sorgligt när Liv Tyler säger farväl till sin far.

  Tänkte givetvis på hur mycket jag saknar min pappa och ett par tårar kom :)

saknar att höra min pappa spela gitarr en söndagsmorgon till kaffet...

 

Nu har jag letat lite hotell åt mamma och lagt mig i sängen. Får se hur morgondagen blir. antagligen kommer väl Melissas morfar att dö nu inatt eller i morgon. så kan bli en tuff dag i morn, med folk hit och dit, och stackars amanda blir stående med alla dessa barn.

Over n out.

 

  

We look so good together, haha. Saknar dig !

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards