Alla inlägg den 26 april 2010

Av Amanda Andersson - 26 april 2010 03:10

I helgen gjorde jag i princip ingenting. Hade lovat att passa tjejerna lite, så M & J kunde fortsätta med sitt storstädande..Vi åkte och shoppade, fångade insekter, spelade baceball, läste böcker, hade picknick, gungade, lekte i lekstugan, åkte kärra nedför backar, tog promenader, målade stenar m.m har väl haft fullt upp om man säger så! Älskar dom här tjejerna för mycket för att nånsin kunna lämna dom....

 

Jag har också haft mycket tid att tänka. Jag är fortfarande inte klar med mitt grubblande och jag vet fortfarande inte vad jag vill.

 I morgon ska jag i allafall ringa och försöka boka nästa helg i Albany(NYs huvudstad)

 

Fick ett par löpskor av Melissa, så jag slipper springa i converse, så förhoppningsvis ska jag inviga dom i morgon:)

Nu ska jag kika på Pretty women, det enda som är bra på tvn..

godnatt.... saknar er

 

Ovido - Quiz & Flashcards