Alla inlägg den 12 april 2010

Av Amanda Andersson - 12 april 2010 04:04

Precis avslutat ett samtal på skype med josefin. blev bara två och en halv timma :)

För en stund kändes det som att jag låg i soffan bredvid henne, som om allt var som vanligt igen.. wierd.

 Även pratat med Mamma och martin idag, vilket hjälpte mitt dåliga humör.

Och bästa martin som sköter om allt åt mig när jag är iväg, tack :)


Dagen var hur trist som helt. eftersom jag lovat att passa barnen fick jag också göra det.

Lite oväntat folk kom förbi och tjata hål i huvudet på mig, mer irritation! barnen gnällde om allt, det enda bra var mia som alltid förstår mig i vått och torrt haha. det räcker att ungen ler mot mig så kan jag inte annat göra än att le tillbaka =)

  sova är något jag ska göra nu, men helst hade jag sovit i sängen på kålgårdsbergsgatan..

godnatt   

Me and Mia.

Ovido - Quiz & Flashcards