Alla inlägg den 16 april 2010

Av Amanda Andersson - 16 april 2010 03:15

Smärta säger jag bara, oj vilken smärta..min rygg går snart av!

Har gått hela dagen lutat framåt som en tant på 140 år. snyggt.

har knappt kunnat röra mig. legat på golvet med benen upp på soffan.

 stackars barnen, jag var inte rolig idag haha. jo då, tog lite tabletter så orkade jag med lite i lektstugan och i gungorna, och det var det enda. tredje dagen idag, så hoppas det blir bättre i morgon, för då ska vi "säga hejdå" till melissas morfar som kommer ligga så sött i sin kista. På lördag är begravningen, suck....

 

pratat med johäänna på skype, alltid lika trevligt med den tjejen och som sagt, minnen för livet har vi. så spara pengar nu så gör vi som vi sa :D

duschat och bäddat ner mig i min efterlängtade säng som ska läka min rygg i natt.

ska läsa min tidning som jag köpt och äta lite choklad... mmmm..

Puss och kram

 

Amanda

 

       

     

Ovido - Quiz & Flashcards