Alla inlägg den 19 april 2010

Av Amanda Andersson - 19 april 2010 03:22

Trodde jag vaknade halv elva idag, men den var visst åtta haha.

pratade snabbt med pappa, sara, bror, lena och farbror peter :)

  Storstädade mitt rum, åkte och såg ashley prova sin balklänning. hon var så fin!

Jason har tvättat utsidan på huset hela dagen och melissa fick åka på yttligare än begravning stackarn. en vän till henne tog livet av  sig.

  Så jag och Ashley, även tjejerna var uttråkade i huset..tills vi bestämde oss för att storstäda lite. Jag och lauren tvättade fönster, alla skåp i köket och dammande, medans alexa damsög och skurkade golv med ashley. vilket team va =)

Mia kröp mest runt och gnällde.. Allt blev superfint och det var väldigt uppskattat tror jag, eftersom ingen orkat städa pga allt som hänt.


Sedan läste jag en tidning, skrev lite i min dagbok tills ashley gapade på mig att vi skulle ut och åka bil. hon ville till mc donalds haha.. fin middag. vi åkte även och hämtade lite kort från florida och köpte skitgod glass..

det var min dag det.. lärt tjejerna säga godnatt på svenska, vilket låter som

good nut haha !

så gooood nuuuut


  

LOVE

Ovido - Quiz & Flashcards