Alla inlägg den 10 april 2010

Av Amanda Andersson - 10 april 2010 07:32

Har precis kommit hem och lagt mig i min kära säng.

Efter att passat barnen åkte vi till melissas mormor och morfar.

Hennes morfar är jättesjuk och har nog inte många dagar kvar skulle jag tro.

 var jobbigt att se henne ledsen, och även tjejerna. Att se dom så nere, och säga fina ord till han som att det verkligen var sista gången dom sågs..

  Efteråt blev det pizza hos melissas föräldrar. Sedan tog jag bilen upp till Ashley som var barnvakt åt Paris och höll henne sällskap.

 Vi drack mängder med kaffe för att hålla oss vakna.

blev nog för mycket kaffe, för OJ vilka skrattanfall, till en helt cpfilm :) men kul var det!

   Undra vad jag ska drömma inatt? jag har drömt sjukt mycket sedan jag flyttade hit, allt möjligt verkligen! en del om coop, lite roliga faktiskt haha..

så godnatt usa och godmorgon sverige!

LOVE.


Ovido - Quiz & Flashcards