Alla inlägg den 27 april 2010

Av Amanda Andersson - 27 april 2010 06:47

Regnat hela dagen.

Efter jobbet åkte jag och Ashley och gjorde våra naglar. Blev sittandes med två från vietnam, som frågade ut mig och om sverige. Var lite kul :)

Sedan åkte vi vidare för mat, till the mall och sist target, där vi handlade popcorn, Ben&Jerry glass och Avatar filmen.

  Tog min dator och täcken och lade oss på mitt golv och myste.

Ashley stör sig så på att jag alltid pratar för mig själv när jag ser på film,

antar att jag lever mig in i filmen för mycket..hehe


  Slutade med att jag fick kolla själv i två timmar, eftersom killen hon tycker om ringde och vips så hörde jag bara massa fnitter..hon låg nästan på mig och pillade mig i håret med världens leende, haha så gulligt. Filmen var i allafall grymt bra :)



Gooootnaaatttt.

Ovido - Quiz & Flashcards