Alla inlägg den 11 april 2010

Av Amanda Andersson - 11 april 2010 01:22

   Idag har jag passade tjejerna, så Jason och Melissa kunde städa ur garaget och källaren.

Var inte så lätt som jag trodde. Dom slogs om allt, tjafsade och grinade..

Gav alla tre tillslut ett bad, vilket heller inte var lätt. Gjorde dom fina eftersom dom skulle bort på middag. Jag orkade inte åka med idag. Var för trött =)

Ashley fick jobb igår, och började idag, så jag är helt själv hemma..läskigt.

  Jag tog bilen till target och handade lite. Jag brukar aldrig gilla att vara ensam men just då gjorde jag det. Så skönt att bara åka iväg själv med musik i bilen..

Nu har jag duschat och krypit ner i sängen, med godis och smala sussie filmen.

Kan inte bättre bli :) snart ska jag prata med onyktra josefin på skype, något jag ser fram emot.. haha


LOVE.

 

 

I had a little frog once..


Ovido - Quiz & Flashcards