Alla inlägg den 9 april 2010

Av Amanda Andersson - 9 april 2010 03:23

Torsdag redan. shit vad fort allt går här i staterna. har redan varit här i mer än 3 månader!

Idag var det också varmt. vi tog en promenad och kollade på dom fina blommorna, tills mia fick panik och vi fick gå in :) haft en bra dag och barnen var snälla mot mig.

  Fick mig även en liten pratstund med frida på skype när barnen sov. otroligt skönt att höra den rösten igen :) och tvättat massa...massa..massa..


I morgon är det fredag(lön), och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra. har ett par alternativ. nu pratar jag och sofia om en helg i NY city igen. hade vart grymt skoj. hoppas på att det sker snart =)


saknar världens bästa mamma och pappa med respektive, bror och systrar.

godnatt :)



älskade, älskade vän.

Ovido - Quiz & Flashcards