Alla inlägg den 18 april 2010

Av Amanda Andersson - 18 april 2010 02:40

Dagen började inte bra! Lauren springer ner och väcker mig:

-Vi åker om 3 minuter. SHIT, hade försovit mig. men snabb som jag är var jag nog nästan före dom andra in i bilen. Dagen var jobbig, men äntligen är begravningen överstökad!

 

Fredagen var också en tung dag, då alla åkte och sa "hejdå". var massa blommor, musik, bilder och kistan. Men denna dagen var värst. Vet inte hur många tårar jag kämpade emot. Var en riktigt fin begravning med hur mycket folk som helst, antar att han var älskad av många :) även fast jag bara träffat honom ett par gånger var det jobbigt att se han död. Jobbigt att se barnen ledsna och alla andra med..

  Efter begravningen blev det middag på en resturang, där alla blev fulla.

 

Åkte hem, Melissa gick till sängs, ashley åkte och jobbade och jag och jason passade tjejerna. jason är nog en av dom roligaste människorna jag mött  hahah

  vi hämtade mat och åt, spelade spel, film med popcorn och självlkart jeopardy som han älskar den smarta jäkeln. önskar jag vore så smart !

 

nu ska jag vila mig från den här helgen, känner att jag behöver det.

en stor kram till min älskade familj och släkt. ni betyder hur mycket som helst.

LOVE.

 

Ovido - Quiz & Flashcards