Alla inlägg den 30 april 2010

Av Amanda Andersson - 30 april 2010 04:45

Precis hemkommen från bio. Kände inte för det först, eftersom jag hade världens huvudvärk där skrikande barns eko satt kvar. Men övertrött som jag var begav jag mig till bion. Var bara vi där, och tre till..OJ vad jag skrattade. roligaste fimen på ett bra tag får jag säga! Death at a funeral. Flinar för mig själv bara jag tänker på den nu :)

se den!


I morgon efter jobber ska jag ta billen ca 1.5 timma norrut, till Albany för att plugga över helgen. Får hoppas min kära gps leder mig dit jag ska, annars såååå!

Längar redan till nästa helg, massa massa massa! nu får veckan gå fort..


Hade för övrigt en riktigt bra dag, med mycket skratt med denna unga dam :)

I går stod hon med gitarren och sjöng för mia: peace my brother, peace my sister. om och om igen, haha. hon kan även en låt på svenska.. ska försöka lägga upp ett videoklipp.  tillägnat till min bror.... jakob.  ha en fin helg alla och tänk på stackars mig som inte kan skåla med er. Puss och kram


   Mästare på att pussla!


Ovido - Quiz & Flashcards