Alla inlägg under mars 2011

Av Amanda Andersson - 22 mars 2011 21:21

Min rygg är kass, apa vad ont det gör! Antar att det är från kassan, tyckte det kändes lite konstigt idag.. Fick mer jobb tider, så jobbar i princip hela veckan, bara ledig i morn :) lön idag också, GÖTT KÖTT!

På tordag har jag och jos en plan! Vi tänkte dra till götet och kika på några band och leva loppan för att sedan ja halv fem bussen hem på morgonen? Knäppa?? svar JA. men den enda bussen som går...


helgen som var, var helt fantastikt:) Fredrik var hemma hos mig och allt var frid och fröjd igen. Men var väl lite jobbigt när han åkt hem igen, då blev det tomt. Men snart ser jag han igen!


Är sjukt sötsugen nu. Har ju tränat i dag så kan faktiskt gotta mig lite glass eller nåt, eller ångrar jag mig då tro? hm... tror jag tar chansen faktiskt =)

 träävligg kväll hörrniii.     puss


Av Amanda Andersson - 17 mars 2011 11:59

godmorgon eller nåt! eller kanske eftermiddag..?

Jag har i allafall varit uppe sedan nio i morse och tagit hand om stackars Annie som är sjuk. Hunnit med tvätten, diskat och städat lite fint. Nu har vi gjort chokladbollar och pärlar för fullt. Antagligen blir jag också sjuk, får trycka i mig vitaminer och hålla tummarna.


Sista jobbdagen denna veckan idag, gott! Ska bara jobba 16-21 men känns onödigt att åka för så få timmar, jaja money money.

I morgon är det FREDAG :) och det betyder att min man kommer hem över helgen. Som jag längtat!!

Aja, får väl pärla klart här sedan ska det göras köttbullar =)


peace!

Av Amanda Andersson - 13 mars 2011 20:01

HALLÅ där. Sitter just nu och äter kinapuffar och kikar på solsidan, underbart!

Dagen har faktistk gått riktigt bra på jobbet, trots en rejäl utgång igår :)

Var riktigt mysigt i går. Var bara jag och jos som satt och drack med mys, var länge sedan det bara var vi =) sedan kom sanna och vi drog till kullgrens..

Idag när jag jag slutade vid fem fick jag vänta i 30 min på att en på jobbet slutade så jag fick sjuts. Då passade jag på att städa i ordning personalrummet och diska och gjorde fint :) Men när jag väl kommit hem till jos så inser jag att nyckeln till hennes dörr inte är där den ska. TYPISKT. Får ta bilen ut till torp igen och hämta nyckeln. Handlade då tacogrejer och annat gott, så nu blir det söndagsmys igen :)


Den 1 April får jag min lägenhet, och OM jag längtar. Ska blir skönt att slippa  leva i påsar och i min bil. Färgelanda är ett ställa jag får panik av att bara tänka på det. Skulle åkt hem idag, men stannas hos jos i natt igen.. =) nej, solsidan får man inte missa nu. men nu kan ni inte klaga på att jag inte bloggat i allafall =)

 LOVE

Av Amanda Andersson - 6 mars 2011 15:57

Tjena mors.......

GUD vad fin Håkan var i fredags, alltid lika bra är han :)

Trodde ju att det skulle vara fullt med folk men tvärtom, väldigt tomt faktiskt.

Fast stämningen var på topp ändå och han var ju bäst som vanligt. Finaste var när han spelade Hurricane. Då gick det verkligen rakt in i hjärtat, och jag fick kämpa tillbaka tårarna. Efter Håkan blev det kullgrens :) 

 Kanske inte lika roligt dagen efter då jag jobbade 9-19. Ingen höjdare där inte..


Blev fest här hos jos i går med lite spel och sedan kullgrens igen. 

Idag har jag varit hos farmor och fikat med familjen, ätit McDonalds med jos och kollat femmilen :) Får ju också ge lite credits till Martin som åkte Vasaloppet. Först och främst fattar jag inte varför folk utsätter sig för sånt men vilken insats han gjorde. Asbra vad han och tiden var ju suverän :D grattis martin! 


Saknar han där som jag är så kär i ju... hur mycket som helst. får väl se till att ta mig och hälsa på apan snart :)    aja, take care... nu ska jag vila igen

 PEACE






Skapa flashcards