Direktlänk till inlägg 7 juli 2011

night after night..

Av Amanda Andersson - 7 juli 2011 20:48

SICK AND TIRED, of always being sick and tired..

Nu vill jag bli frisk, for real. Fick ju halsfluss i torsdags, dagen före Peace and Love. Men det var bara att svälja ner penicillinet med alkoholen.. och det funkade nog, jag kände mig friskare än nånsin (vilket jag nog INTE var )

 Och jag har fått smaka´på min egen medicin nu efter helgen.

Men i allafall, festivalen var ju bara awesome!! Skrattat konstant och bara njutit av musiken, folket och såklart alkoholen.. och att vara ledig med :)


Nu får jag väl se till att bli frisk, så blir det Halmstad igen nästa helg.

Och snart är det vecka 30, min semestervecka.. min enda tyvärr. Men då blir det förhoppningsvis en trip, som ska starta på landvetter! :)

Nu ska jag dricka te och fortsätta tycka synd om mig själv.

 som sagt... peace... and love

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Andersson - 28 juni 2011 23:42

Well.. hej på er! Ja, jo jag lever faktiskt men har fullt upp så hinner aldrig kika in här längre. Känns som jag är och hälsar på ibland i lägenheten bara för att säga hej och hejdå. Men idag blev den nog glad med lite ny inredning :) Jag och mamma v...

Av Amanda Andersson - 22 maj 2011 20:49

Nu är helgen över..snyft! Så himla gott det har varit att vara ledig :) Fredag sov jag hemma i färgelanda, trot eller ej. Det grillades, bakades och blev en del mys.   På lördag var det full rulle. Smörgåstårta som skulle hämtas, en lägenhet som ...

Av Amanda Andersson - 4 maj 2011 10:30

Oj vad jag är öm i kroppen. Att montera ihop en cykel själv är inte det lättaste. Men jag blev sjukt stolt när rätt skruv passade i rätt hål. Martins bror hjälpte mig så nu har jag en fin cykel :) Var ute och sprang i går också, det gick åt skogen ...

Av Amanda Andersson - 26 april 2011 14:50

Har lunchrast nu på min lediga dag. Började dagen med att tvätta och sedan städa trappuppgångarna i mitt hus. Helt slut!!!! Så har nu fått i mig lite mat :) Mamma kommer hit sen och då ska vi försöka få upp resten av gardinerna och greja lite. Seda...

Av Amanda Andersson - 13 april 2011 10:02

Tjenare mannen!! som Ove Sundberg i solsidan skulle sagt.. Jag har verkligen inte varit duktig på att skriva. Men idag så! Sitter och lyssnar på håkan och dricker kaffe. Funderar vart jag ska börja i denna röran, och få klart så mycket som möjlig...

Presentation


Living in America..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards