Alla inlägg under april 2011

Av Amanda Andersson - 26 april 2011 14:50

Har lunchrast nu på min lediga dag. Började dagen med att tvätta och sedan städa trappuppgångarna i mitt hus. Helt slut!!!! Så har nu fått i mig lite mat :)

Mamma kommer hit sen och då ska vi försöka få upp resten av gardinerna och greja lite. Sedan måste jag tyvärr tvinga mig själv att ta mig till Färgelanda, I KNOW, it sucks.. Men Martin ska hjälpa mig at byta däck på bilen.


Är sjukt lättad över att påsken och mina fem arbetsdagar är över. Varit så himla mycket att göra.. Fredrik var även hemma. Han kom på torsdag och åkte i går kväll. Längtar redan tills nästa helg för då kommer Boråsarna.. Sofia och förhoppningsvis kommer Johanna också =)

I natt var jag i USA by the way.. Drömmde att jag var och häsade på dom. Allt kändes så verkligt och bra. Sedan vaknade jag och kännde mig konstig, vilket jag fortfarande gör! I bland när man väl tänker tillbaka (inte ofta faktiskt) så saknar man dom hur mycket som helst...speciellt tjejerna. idag är en sån dag. saknr dom och vill ha dom här nu!!! Får väl spara pengar nu kanske, och hälsa på dom snart. Innan dom blir för  stora och glömmer mig =)

Tillbaka till vardagen! ADIOS

Av Amanda Andersson - 13 april 2011 10:02

Tjenare mannen!! som Ove Sundberg i solsidan skulle sagt..

Jag har verkligen inte varit duktig på att skriva. Men idag så!

Sitter och lyssnar på håkan och dricker kaffe. Funderar vart jag ska börja i denna röran, och få klart så mycket som möjligt, innan jag ska vara på coop kl 15.

Att flytta är ju kul, men också lite jobbigt.. I allafall för en sån som mig, som är lite rörig av mig. Men det börjar allt bli klart snart i lägenheten =) I morgon åker nog jag och min kära mor till Ullared och Ikea också. Ska bli sköj


Var i Värmland i helgen och hälsade på fredrk. myyyyyys! kanske inte att se när dom styckade en killing, och skar upp allt som var, men annars får helgen en tio-poängare=)

saaaaknar han redan, så nu får det bli nästa vecka och torsdag, så mannen kommer hem igen. wiho!

I helgen är jag ledig (än så länge) och då ska jag leka med jos :) hitta på något skoj, och på lördagskvällen blir det kassafest hos Therese. Ja det var allt för mig för tillfället. Dröjer väl ett bra tag tills vi hörs igen haha. eller inte who knows?


Tack å hej, leverpastej........

Ovido - Quiz & Flashcards