Alla inlägg den 20 april 2010

Av Amanda Andersson - 20 april 2010 03:04

Dagen gick fort idag. Melissa och Lauren var hemma, lite sjuka..

När Ashley kom hem stack vi faktiskt ut och sprang, och det var verkligen på tiden. Skitgott med fint väder och bra musik, och blev så strålande humör med:)

  Vi åt finmiddag idag, för att fira alexas födelsedag (som var igår) och med god efterrätt.. middagen var skitrolig, speciellt med alexas mun som går i ett och kläcker ur sig allt möjligt verkligen. Vi pratade även lite om vad vi ska göra när min familj kommer hit =)

 

Lite konstigt att man tänker på ett annat språk nu. Ibland får jag tänka efter vad orden heter på svenska haha. räknar, svär till och med drömmer på engelska..

Börjar man bli en amerikan tro? Kom på mig själv här om dagen när jag gick runt med skor inomhus!

 

Jag måste ta tag i min pluggande nu, verkligen ett måste!!

Nu ska jag läsa min bok och sova så småningom....

 

Ovido - Quiz & Flashcards