Direktlänk till inlägg 17 maj 2010

When my heart was high.

Av Amanda Andersson - 17 maj 2010 04:33

Gårdagen var helt okej. Kanske inte en av dom roligaste.. kan kanske bero på att jag var nykter och körde? hehe

 Jag, Anna och Vanessa åkte till en pub, där det spelades mycket beer pong, vlket var sämre för vissa haha. På vägen hem körde anna och blev stoppad av polisen, var skitkul :)


Idag var mitt humör inte på topp. Jag och Ashley tog bilen till Dunkin Donuts för lite frukost, och i bilen gav hon mig en kram och sa att hon älskade mig. Då kom tårarna..

Har haft så mycket hemlängtan de senaste dagarna och nu brast det. Har även tagit mitt beslut om att inte förlänga året. Och jag vet att M & J kommer bli besvikna på mig, för att jag ändrat mig. Så i morgon ska vi väl ha "the talk". Slutar nog med att jag sitter och grinar på mitt rum, all alone.. hehe

  Jaja, idag efter frukosten i allafall åkte vi vidare till Woodbury. Ett köpcentrum utomhus, med massa märkesaffärer som är pissdyra. Fick köpt en klänning från Armani, tröja från Ralph Lauren,väska från Aldo och sedan lite småprylar här och där.

Är väl pank nu, men var kul att sett det stället. Var faktiskt en del svenskar där med!


   Gud vad jag saknar er där hemma nu. helt sjukt.. LOVE till er !


   Anna och Vanessa, de numera kallade tyskarna!



 
 
Ingen bild

Johanna

17 maj 2010 14:42

Hoppas att the talk går bra och att dom inte blir sura. Du kan ju inte stanna för deras skull heller :) Kämpa på, snart kommer det ju familj till dig. Tänker på dig massa, hemlängtan är inte kul. Hörs snart igen! Kram

 
Ingen bild

pappa, sara & annie

17 maj 2010 18:57

Bra att du har bestämt dej, det kommer att kännas mycket bättre efter att du berättat för dom. Tänk på dej själv i första hand, du måste ju må bra du med. Roligt att du fick köra hehe. Snart kommer det ett brev ....Ha de gött P S A

 
Ingen bild

Annie

17 maj 2010 20:14

hej amanda vad jör du det är den lelasyster såm skriver jag läntar efterdej nerdumärker det här såviljag atdu skrivertilbaka kram annie

 
julia

julia

17 maj 2010 22:04

hjärtat då :( Jag har också hemlängtan som attan.. tänka sig att vi snart varit borta 5 månader!! helt sjukt är det ju... ta hand om dig, skickar massa kramar från england :)

http://fulias.blogg.se

 
Ingen bild

mamma

17 maj 2010 22:22

Hoppas det går bra att berätta för dem. Dra inte på det, utan säg det så snart som möjligt... Här längtar vi efter dig såååå mycket! Inte ska du vara ledsen. Njut nu av tiden i USA, stunden kommer aldrig åter...
Pussssssss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Andersson - 7 juli 2011 20:48

SICK AND TIRED, of always being sick and tired.. Nu vill jag bli frisk, for real. Fick ju halsfluss i torsdags, dagen före Peace and Love. Men det var bara att svälja ner penicillinet med alkoholen.. och det funkade nog, jag kände mig friskare än n...

Av Amanda Andersson - 28 juni 2011 23:42

Well.. hej på er! Ja, jo jag lever faktiskt men har fullt upp så hinner aldrig kika in här längre. Känns som jag är och hälsar på ibland i lägenheten bara för att säga hej och hejdå. Men idag blev den nog glad med lite ny inredning :) Jag och mamma v...

Av Amanda Andersson - 22 maj 2011 20:49

Nu är helgen över..snyft! Så himla gott det har varit att vara ledig :) Fredag sov jag hemma i färgelanda, trot eller ej. Det grillades, bakades och blev en del mys.   På lördag var det full rulle. Smörgåstårta som skulle hämtas, en lägenhet som ...

Av Amanda Andersson - 4 maj 2011 10:30

Oj vad jag är öm i kroppen. Att montera ihop en cykel själv är inte det lättaste. Men jag blev sjukt stolt när rätt skruv passade i rätt hål. Martins bror hjälpte mig så nu har jag en fin cykel :) Var ute och sprang i går också, det gick åt skogen ...

Av Amanda Andersson - 26 april 2011 14:50

Har lunchrast nu på min lediga dag. Började dagen med att tvätta och sedan städa trappuppgångarna i mitt hus. Helt slut!!!! Så har nu fått i mig lite mat :) Mamma kommer hit sen och då ska vi försöka få upp resten av gardinerna och greja lite. Seda...

Ovido - Quiz & Flashcards