Alla inlägg den 29 september 2010

Av Amanda Andersson - 29 september 2010 03:35

Oh god. som vanligt vet jag typ aldrig när jag slutar "jobba". idag kom dom hem vid halv nio.. så tagit en dusch, bytt lakan och ligger nu helt slut i sängen.

  Något konstigt har hänt, för det senaste har jag skakat hur mycket som helst. speciellt i vänsterhanden.önskar jag kunde visa nu i en video hur mycket det är också, haha jättefult. ser ut som jag gör mig till.


I går hyrde och ashley Harold and Kumar (white castle). så himla kul hihihihi

såg även att jag fått mail från cultural care au pair, måste skicka in vilket datum jag vill åka hem... förslag? mig kvittar... kanske 6:e juni eller 7:e?

   tappa nån hakan? nä kanske inte kul skämt.. bara jag som är uttråkad. men januari kommer jag i allafall, så håll i er :)


GODNATT.

Ovido - Quiz & Flashcards