Alla inlägg den 9 september 2010

Av Amanda Andersson - 9 september 2010 04:51

Natten gick bra med alexa, och inga olyckor i sängen som tur var:)

var lite trist idag, eftersom både ashley och lauren börjat skolan igen.. så var jag, alexa och mia. Mia är sjuk.. och det börjar jag med bli suck..


I morgon är det röd dag igen. (var det i måndags också).. det är nån slags holiday för judar. kanske nyår eller nåt liknande tror jag,. melissa sa lite hastigt att ja kunde typ sova ut, eller vara ledig.. det gick snabbt när hon sa det så uppfattade inte riktigt att hon menade. går upp vid sju så får jag se vad som sker under dagen.

började säga en svensk mening till ashley igår..hon bara kollade som att jag var dum i huvudet och jag fattade ingenting haha.  farligt att umgås med svenskar, man blandar ju ihop allt som är.. saknar redan sofia..

nä nattinatti !



Ovido - Quiz & Flashcards