Alla inlägg den 2 september 2010

Av Amanda Andersson - 2 september 2010 04:15

Vad kul det är när man städar i ordning fint, diskar och tvättar, och så är man borta ett par timmar så är det kaos igen.. jaja upp och städa i ordning till morgonen igen. vad skulle amerikanska familjer göra utan au pairer? hehe

ska nog själv skaffa mig en.. gott att inte behöva tänka på hushåll lika mycket!


var i väg och shoppade lite med ashley. blev även god mat och så kaffe på dunken donuts..

usch..jag behöver verkligen motivation till allt just nu känns det. som.

hamnar i en liten svacka som jag bara vill klättra ur. kan bero på att jag har tusen saker att grubbla över.. jag behöver nån som kan rycka tag i min arm och svära åt mig, och säga hur jag ska göra.


well well, får sova på saken.. godnatt på er :)

Ovido - Quiz & Flashcards