Alla inlägg den 13 september 2010

Av Amanda Andersson - 13 september 2010 01:23

det känns verkligen i hjärtat, när dom nu måste välja en ny au pair.

tjejerna kommer nedspringades på mitt rum och är helt galna över att dom ska välja snart.. visst är det kul för dom, vem gör lite ont för mig. att veta att nån annan ska krama och pussa mina små tjejer... snyft haha- tragisk jag är!!


dagen var helt okej i allafall. au pair möte högt uppe på ett berg, coolt.

sedan blev det kinamat med vanessa och göra lite planer :)

bara så ni vet: Everything happens for a reason! det är verkligen så, for real..

jag hade aldrig varit där jag är idag, och aldrig varit den jag är om det inte varit för dom där speciella, unika valen och händelserna som sker..


I'm watching you ;)

  

Ovido - Quiz & Flashcards