Alla inlägg den 12 september 2010

Av Amanda Andersson - 12 september 2010 04:22

GOD! nu sover äntligen alla.

Melissa och Jason åkte på nån välgörenhetsgrej och Ashley jobbar.

Så det blev jag, alexa, mia, lauren och laurens kompis. Att laga mat i världens kaos var verkligen tummen ner. Hade alla mina åtta armar i hela köket.

Fick tvinga i alla mat, duka av och diska med mia i armen (gråtandes)

Lekte och sedan efterrätt. blåbärspaj! återigen stökigt överallt. I sängs med alla och två timmar senare sover dom, GOTT.

  Så nu kikar jag på film och njuter av tystnaden..


Ibland kommer det stunder då man inser vad sjuukt mycket jag tycker om er där hemma. ojojojojoj. numera är det inte längre saknaden jag känner efter er, utan längtan att få se er! inte långt kvar..


Här är vi i full gång, och ni ser vad snabbt alexa springer va? :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards