Alla inlägg den 26 september 2010

Av Amanda Andersson - 26 september 2010 23:47

snacka om en sjukt bra helg.

fredag: bio med vanessa och bridget. mycket skratt :)

lördag; fika med ashley, fika (igen) med vanessa, anna, tiffany och två killar.

sedan iväg på middag och vi blev faktiskt bjudna, lyx! Hade mycket trevligt..lämnade killarna och vi åkte vidare till Nick som hade fest. bästa gänget! så himla kul bara.

söndag: bakis, frukost på ett diner, wallmart, manikyr och sedan hem till skrikande barn. gick direkt til mitt rum där jag nu ligger helt död i min säng haha. varit full gång hela tiden och nu är jag helt slut. vet inte hur många skrattanfall jag fick i helgen, men många var det!! nu får ja ladda batterierna inför i morgon, måndag!


anna, vanessa och tiffany! you guys rock.

PEACE. 


Ovido - Quiz & Flashcards