Alla inlägg den 20 september 2010

Av Amanda Andersson - 20 september 2010 02:17

aaahh, äntligen ner i min sköna säng. haft en bra helg!

I går kväll blev det drive in bio med anna, tiffany och Natalia.

Idag blev det tredje största köpcentrumet i USA, och kan ju lova att det var gigantiskt. Hade en kul dag och åt jättegod asiatisk mat. tomorrow is the day, då vi förmodligen får reda på om vanessa får den familj hon vill ha :):):):)


Kommer hem och ska slå på tvn, vilket jag ALDRIG gör. höjer lite och går mot sängen. håll i er!!! när jag nästan är vid sängen höjs volymen till det högsta, utan att jag var i när eller att knappen var intryckt.  Fjärrkontrollen låg i en låda orörd så antar att det var spöket bara, som ville skrämma mig lite. haha

nä, nu har jag lite gott att äta och en film :) bara en god vän som saknas.. snyft



               


Ovido - Quiz & Flashcards