Alla inlägg den 21 september 2010

Av Amanda Andersson - 21 september 2010 04:21

åhh vad underbart att se mina humorprogram igen. Jag som aldrig kollar på tv längre hann både med Vänner och How I met your mother! Fast jag hade mia sovandes på mig kunde jag inte hålla mig för skratt. känndes så skönt att bara skratta åt ingenting. men trots skratten så känner jag mig ändå usel idag.

  jag vill bara skrika eller nåt. borde kanske börja träna igen.. vad som helst för att få ut lite känslor haha. annars får väl mina stackars tjejer all skit, och det vill jag inte.. jag behöver er där hemma, åtminstone en av er, eller en kram bara.

förresten gjorde jag sönder kaffekannan (heter det så).. jag är SÅ klantig. skar mig och började blöda. alexa trodde jag skulle gråta, haha.


hade varit underbart också om bara johanna eller sofia kunde bo typ bredvid mig eller nåt. saknar er och tycker sjukt mycket om er.. ni är precis som jag är haha

 jag vill för mycket nu känner jag.. ska väl inte klaga, för jag har ju ett helt awesome liv. men ibland kommer ett men.

whatever, som ni säkert förstår är jag bara lite homesick :) ¨

LOVE till er.


Ovido - Quiz & Flashcards