Alla inlägg den 23 september 2010

Av Amanda Andersson - 23 september 2010 04:14

vilket väder det blev! jag och ashley var inne och hyrde en film, och när vi kommer ut började vi skrika. höll bokstavligt talat på att flyga bort! det var knappt att vi fick med bilen hem..och just när jag säger till ashley: I've got a bad feeling about this... så kommer något stutsande mot rutan jättehårt och det blev yttligare några skrik hehe. men mycket godis och en bra film med det. mysigt!

   by the way, det är typ omögligt att vara nyttig i det här landet. att vara nyttig här innebär medium storlek på allt, vilket är large hemma. allt är onyttigt och gigantiskt och jag har ingen motivation att kämpa för det heller. längtar tills jag kommer hem till riktig mat och bra rutiner igen. Inte för att jag kanske hade det innan, men det kan då inte bli värre än vad det är! god help me.. ni kommer aldrig känna igen mig om jag fortsätter så här.


  idag saknade jag min pappa. hörde talas om hans dröm som fick mig nästan att gråta. pappa, pappa min pappa, I miss you.



Ovido - Quiz & Flashcards