Alla inlägg den 3 september 2010

Av Amanda Andersson - 3 september 2010 02:52

En fin dag idag. tack och lov, för det behövde jag..

Tjejerna var alldeles underbara. Jag kan inte låta bli att le när Mia (1) går runt som en robbot och gör sina konstiga ljud, får syn på mig och springer fram och kramar mig. en låång bamsekram fick jag idag. och så tittar hon på mig och kramar mig igen. ååh vad underbar hon är. alexa och lauren är som två höner, benen springer överallt och hur som helst. munnen går i ett den med! :)


Beställde hem middag idag. jag valde jättegod lax, zucchini, ris och nån sås.

Efter middagen åkte jag och melissa med tjejerna för att köpa glass. gott var det med.. hem och duscha och nu är det läggdags.

   Fick sms nyss kvällen av Sofia. Hon frågade om vi kanske kuna åka till NYC över en natt. tackar man ju inte nej till. hoppas bara hon inte behöver jobba!

Fredag i morgon... oh så gott.


Saknaden är stor <3




Ovido - Quiz & Flashcards