Alla inlägg den 8 september 2010

Av Amanda Andersson - 8 september 2010 03:49

hejsan hej

just nu ligger en söt alexa bredvid mig och sover så sött. lovade henne detta, så att lauren kunde få sova i fred i natt, eftersom hon börjar skolan i morgon..

jobbat 7-8 idag. härligt va.. jag har nog haft mitt bakrus idag. haft jätteont i kroppen, trött, huvudvärk, illamående och lite yr men vem klagar? :)

det var helgen allt värd!


jag måste verkligen ha en ny mobil. min har varit upp och ner sedan jag köpte den och nu har den gjort sitt. vet ni någon bra tro? är givetvis sugen på en iphone som alla andra, trist ja vet.. men kollat på den i äpplehuset ett par gången och den är lockande. min amerikanska är inte heller på topp.. som sagt, jag och mobiler går aldrig i hop.  får ta och sova nu jag med och förbereda mig på lite sparkningar från alexa!




Ovido - Quiz & Flashcards