Alla inlägg den 4 september 2010

Av Amanda Andersson - 4 september 2010 06:08

Precis kommit hem.. bowlat med Ashley. jag vann alla fyra omgångar haha (stolt)

fick även hjälpa killarna bredvid.. pluspoäng där :)


ja då blir det helt oplanerat New york city i morgon då.. och som sagt INGA planer alls.

det är röd dag på måndag så folk firar med helg i NY. Allt är verkligen fullbokat. varenda hotell och hostel. men jag och sofia har lite småplaner hehe.

Och när jag satt förut och grubblade, kom jag på en au pair tjej från skolan i januari.

fick för mig hon bodde på manhattan nånstans, och vips så loggar hon in på msn..

inte pratat på ett halvår men hon erbjöd sig nästan med en gång att vi kunde sova hos henne en natt :) så bara en natt utan boende, vilket vi klarar galant. bad stuff, vad är det och det händer ju aldrig mig.. eller ? :)

åh vad skönt det ska bli. känner att jag behöver en pause från allt. lite tystnad från gnällande ungar.


just det, min svenska mobil är knäpp igen och vill inte fungera....

så mamma du kan ju skicka sms till mitt amerikanska nummer i stället hehe :)

Peace out !

 

  





Ovido - Quiz & Flashcards