Alla inlägg den 11 september 2010

Av Amanda Andersson - 11 september 2010 16:26

igår var det football game. coolt att kolla på.

efteråt åkte vi och hyrde film, glass och godis. trot eller ej, men båda somnade nästan med en gång. först skällde jag på henne, sedan var det min tur.

Det läskiga är att jag vaknade i natt och tyckte jag hörde en röst, som sa åt mig i tvättstugan utanför mitt rum, att ge henne toalettpapper... vilket jag också gjorde. kommer på mig själv stå ute i tvättstugan med pappret i handen och letar efter någon. vänden och går tillbaka till sängen. det är verkligen inte första gången jag är uppe och går på natten. Nästan varje natt... så kan det vara spöket anna vi har i huset eller vad??? hahaha.


nej nu ska jag duscha och ut och leta efter en mobil tänkte jag.

Ikväll blir det att passa tjejerna, och i morgon au pair möte.

Peace

Ovido - Quiz & Flashcards