Alla inlägg den 24 september 2010

Av Amanda Andersson - 24 september 2010 02:03

Då var det bestämt vilken au pair som kommer efter mig. Blev tjejen jag pratade med förra helgen :) kan bli att vi bor tillsammans ett par dagar innan jag åker hem, plus att deras första au pair kanske hälsar på då också, så vi kan bli tre st. Tror jason blir överlycklig (not) över fler tjejer! förstår han faktiskt haha, här är huset fullt med humörsvängningar.

I oktober åker jason och melissa på semester, vilket betyder jobb i fem nätter och fem dagar, superhärligt haha..jag och ashley planerar redan allt vi ska köpa innan så vi kan baka och laga massa god mat! :)


nu väntar jag på grey's anatomys säsongpremiär..ska tydligen vara ett riktigt bra avsnitt så jag är redo :) godnatt på er!


  

  


Ovido - Quiz & Flashcards