Direktlänk till inlägg 28 november 2010

I got my phone...

Av Amanda Andersson - 28 november 2010 04:14

Kan ni gissa vad som hänt... säger ordet mobil er något kanske? haha

råkade lägga min amerikanska mobil i vättmaskinen. Det är nästan så jag själv suckar mitt namn och skakar på huvudet. pucko!


Min kväll för mig själv i går varade i 1 timma tror jag. Sedan kom Ashley hem med folk. Vi spelade beer pong och drack lite. Jag gick och la mig tidigt, blev ganska trött. I morse åkte jag och Ashley till NYC och shoppade. Jag spenderade nog mer än 1000 dollar. Men blev ett par converse och en Iphone inräknat :) Köpte även en liten trackphone som dom kallar det här, så ´jag har något tills jag åker hem.

  Och på tal om hem..fick se att mitt mejl inte skickats till au pair förmedlingen. Och det mejlet skulle skickats i början av oktober, så nu har jag INGEN aning om när jag får åka hem..suck:/  Nu sitter jag själv återigen i soffan och fått i gång min mobil. Slängde i hop en kladdkaka på fem minuter, kollar på tv och myser med katten. Haft en jättekul dag med ashley med nya oförglömliga minnen =)


vi ses!

 
 
Ingen bild

mamma

28 november 2010 22:10

Nu får ni passa på att umgås massor, du & Ashley. Snart är det hej då...
Men vi här hemma är överlyckliga att dagen D närmar sig!
Kramar till dig!
mamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Andersson - 7 juli 2011 20:48

SICK AND TIRED, of always being sick and tired.. Nu vill jag bli frisk, for real. Fick ju halsfluss i torsdags, dagen före Peace and Love. Men det var bara att svälja ner penicillinet med alkoholen.. och det funkade nog, jag kände mig friskare än n...

Av Amanda Andersson - 28 juni 2011 23:42

Well.. hej på er! Ja, jo jag lever faktiskt men har fullt upp så hinner aldrig kika in här längre. Känns som jag är och hälsar på ibland i lägenheten bara för att säga hej och hejdå. Men idag blev den nog glad med lite ny inredning :) Jag och mamma v...

Av Amanda Andersson - 22 maj 2011 20:49

Nu är helgen över..snyft! Så himla gott det har varit att vara ledig :) Fredag sov jag hemma i färgelanda, trot eller ej. Det grillades, bakades och blev en del mys.   På lördag var det full rulle. Smörgåstårta som skulle hämtas, en lägenhet som ...

Av Amanda Andersson - 4 maj 2011 10:30

Oj vad jag är öm i kroppen. Att montera ihop en cykel själv är inte det lättaste. Men jag blev sjukt stolt när rätt skruv passade i rätt hål. Martins bror hjälpte mig så nu har jag en fin cykel :) Var ute och sprang i går också, det gick åt skogen ...

Av Amanda Andersson - 26 april 2011 14:50

Har lunchrast nu på min lediga dag. Började dagen med att tvätta och sedan städa trappuppgångarna i mitt hus. Helt slut!!!! Så har nu fått i mig lite mat :) Mamma kommer hit sen och då ska vi försöka få upp resten av gardinerna och greja lite. Seda...

Ovido - Quiz & Flashcards