Alla inlägg den 22 november 2010

Av Amanda Andersson - 22 november 2010 02:47

Empire Hotel rooftop, how does that sound? AWESOME!

Lite sådär oplanderat stack jag, vanessa och anna till NYC för att festa.

Utsikten var helt otrolig!!! Såg över hela New York. Gratis drinkar hela kvällen och vi hade det så trevligt så :) Ska bara nämna två roliga saker som jag minns var roliga hehe. Jag står och pratar med en tjej och en kille från Frankrike, och så presenterar tjejen killen och säger hans namn. Jag missuppfattade det hela och trodde hon sa att det är så man säger skål på franska. Jag säger namnet och höjer mitt glas. Då brast dom i skratt och sa att det var hans namn,pinsamt haha.

Jag är ju döv och lite trög så skyller på det. Nästa gång säger en tjej från Canada att jag inte har nån accent, självklart tänker jag inte och säger: nej inte du heller! Alla började skratta och jag fattade fortfarande inte var felet var, tills Anna fick berätta att hon var ju från canada( vilket jag egentligen visste). aja var säkert tusen saker till som var roliga att  nämna,  men jag minns dom bara inte:)


Dagen efter blev det frukost på ett litet diner. sedan tåg hem, middag med vanessa och sedan körde hon hem mig. Har nu sett på film med tjejerna och melissa, och väntar på ashley då det blir harry potter igen! Jag är på strålande humör och känner att helgen var en bra helg med mycket mycket mycket skratt. (jag älskar verkligen att skratta tror jag) hehe. godnatt på er <3

Ovido - Quiz & Flashcards