Alla inlägg den 24 november 2010

Av Amanda Andersson - 24 november 2010 04:50

näääh, buhu. råkade öppna en bok. en speciell bok jag har.

den boken jag fick innan jag åkte, som alla skrivit i och alla fina bilder. i början vågade jag inte ens kolla iden boken här, för jag trodde att jag skulle åka hem då. men det är nog den finaste boken jag sett :) ni är bäst där hemma, borta bra men hemma bäst!


I morgon ska tjejerna sova över hos deras mormor och morfar, och melissa ska ut. Så det blir jag, ashley och deras kusin Miranda(18). På fredag kväll åker melissa i väg och kommer hem på onsdag, och jag ska vara ledig dom dagarna. Ska bara vara jag och ashley i huset, tjalalala!! Can't wait.

 Men nu först på torsdag är det ju Thanksgiving. Vi skulle sett paraden i NYC, men det ska bli spöregn. Men blir stor middag hos Melissas föräldrar med allt möjligt folk. Josefin fyllde 22 i går, GRATTIS igen gamlingen min ;) saknar dig massvis.

 kram å puss

Ovido - Quiz & Flashcards