Alla inlägg den 9 november 2010

Av Amanda Andersson - 9 november 2010 00:59

Au pair mötet i går var väl som vanligt. Alla au pairer yrar runt som höner.

visst alla är trevliga och så, men jag gillar nog inte au pairer. Jag har Anna, Vanessa och Tiffany och det räcker :)


Efter mötet blev lite lite snabb shopping och sedan lunch på chili's som vanligt.

vi är ju igenkände på varenda chilirestaurang nu haha.

Firade tiffany lite för att hon fyllt också. Efter lunchen åkte jag och vanessa på bio. Köpte massvis med godis och kollade på Life as we know it. säger bara ÅÅHHH vilken bra film. se den! supermysig och rolig. Men det är verkligen en typisk kärleksfilm som bara finns på film hehe.. efter bion blev det hem till vanessa och kolla desperate housewives och runt tio på kvällen och ashley och hämtade mig. hade en riktigt bra dag =)


idag slutade jag jobba runt 6. gjorde middagen och diskade även upp allt med.

så jag klappar mig lite på axeln efter denna dagen. Mia var verkligen pain in the ass, men hon är jättesjuk så tycker bara synd om henne. fick bara bära henne hela dagen och kan ju tillägga att hon vägen ca 50 kilo. nu ska jag skriva min läxa


kram kram och puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards