Alla inlägg den 20 november 2010

Av Amanda Andersson - 20 november 2010 16:07

Klockan är tio och jag sitter i mitt nystädade rum i min säng och dricker kaffe.

Försöker skriva den där läxan från när jag var uppe i Albany i en helg.

 I går var Alexa med Melissa på jobbet, så jag hade Lauren hela dagen vilket var jättekul. Hon är ju alltid annars i skolan så nu passade vi på att umgås bara jag och hon:) och mia då förståss. Var en fin dag :) Sedan blev det zumba med ashley.

Åkte hem och passade tjejerna när Melissa gick ut.

  Förra veckan fick jag 400 dollar i stället för 200. Så får säkert extra den här veckan med, för den har varit allt för mycket jobb....

Börjar längta nu tills jag får tillbaka mitt liv! Mitt sätt att leva och prioritera mig själv lite. Jag har inte gjort annat än att ställa upp för andra och ta dom före mig.

Minns knappt när jag duschade senaste haha, för jag jobbar all the fucking time!

 SAKNAR ER också, kanske jag kan nämna... saknar nog det mesta och lite där till. är glad att jag inte förlängde mitt år. snart ses vi.. very soon!

 ( Saknar att spela yatzy och fika med min familj) hihiihi


Ovido - Quiz & Flashcards