Alla inlägg den 27 november 2010

Av Amanda Andersson - 27 november 2010 00:14

Sitter i soffan med ett glas vin, popcorn och kollar på Cougar town.

Melissa har nu åkt iväg för fem dagar, tjejerna är hos deras mormor till på söndag och ashley är ute med en kompis. dom kommer väl lite senare tror jag..

Faktiskt lite gott att vara själv, men den tanken varar nog inte länge :)

  Huset här är upp och ner. Melissa gör verkligen om allt, varenda rum. ut med allt gammalt och in med nytt. Och jag börar bli GANSKA trött på allt arbetsfolk som kommer varje dag.


I morgon kanske jag och ashley tar en trip till NYC över dagen. Det beror på om hon får ledigt från jobbet. Just det, thanksgiving var ju igår. Bamse kalkon!!

Massa, MASSA mat och goda efterrätter. Men vi var lite trötta för det blev lite för mycket alkohol dagen innan :)´I går kväll såg vi Love, drugs and other thing. Fin film.

  Veckan var varit ganska slapp faktiskt! Sovit ut två dagar i rad. (till nio) men nu ska jag fortsätta min underbart ljuvliga kväll, och då menar jag ju mest vinet. OM det smakar gott. tummen upp!



Ovido - Quiz & Flashcards