Alla inlägg den 14 november 2010

Av Amanda Andersson - 14 november 2010 19:05

jaha ja. vatten och massa vatten igen i mitt rum..

vaknade vid fyra i natt och trodde nån var i mitt rum, men det var vatten som rann. gick upp och väckte melissa och vi höll på i en timma att få bort allt.

  vi båda var väldigt trötta med tanke på att vi var ute innan. vi var ensamma hemma så hon bjöd ut mig på middag. blev kanske en aning lång tid i baren innan middagen så jag blev kanske lite full hihi. hon satt och pratade med  några bekanta och bartendern såg att jag var uttråkad och bara fyllde på mitt glas over and over again:) blev mer alkohol till maten.. åt lax, jättegott! sedan hem och surra vid datorn.. och upp i natt då som sagt. men hade en jättekul kväll med min kära värdmamma. vi har kommit varandra riktigt nära nu och säger att vi är BFF haha..

 nu står jag redo för att åka till vanessas familj på stormiddag medsläkt och grejer. sen ska vi ha manikyr och lyxa till det!


på min spotify lista spelades nyss amanda låten av jimmy jansson haha. så himla kul bara. ett tag sedan man hörde den, och ett par härliga minnen ploppa upp =)


adios gott folk.

Ovido - Quiz & Flashcards