Alla inlägg den 29 november 2010

Av Amanda Andersson - 29 november 2010 02:37

ja, känslosam är väl förnamnet på denna dag.

Började med ett långt samtal med pappa på skype, sedan mamma och martin.

Sedan till ett diner för frukost med Ashley. Ashley åkte sedan till jobbet och jag blev själv. Hittade tillslut mitt resedatum. AJ, det gjorde ont att se. Insåg att det är verkligen snart.. Tårarna kom utan att jag märkte det.

  Tjejerna kom hem runt fem tiden. Trodde inte dom skulle bli så glada som dom blev över att se mig. Alla klängde och skulle kramas. Till och med lilla Mia började skratta hur mycket som helst när hon såg mig. Fick tårar åter igen..

Lekte hej vilt här tills det blev läggdags. Inte ett ord från dom och dom somna på sött. Gjorde laurens lunch för i morgon. Alexa ropade mitt namn i sömnen och jag skuttade in till rummet och la mig bredvid henne. När jag skulle gå ut igen, stannade jag någon extra minut bara för att kolla på dom. Mer tårar igen kom..så himla söta låg dom alla tre och sov. mina små tjejer.. som jag ska lämna om fem veckor. usch mera tårar... vill inte. eller vill ju hem men vill ta med mig alla hem. FAN då!  Jag kommer vara en big mess på flygplatsen hem.


nej nu kommer ashley snart med thaimat vi ska äta. ashley kommer nog vara tuffast att säga hejdå till. apa vad jag kommer gråta. apa apa apa apa säger jag!


APA

Ovido - Quiz & Flashcards