Alla inlägg den 30 november 2010

Av Amanda Andersson - 30 november 2010 20:17

Nu börjar alla bli sjuka här. jippie!

Första natten med tjejerna låg jag, ashley, alexa och lauren i samma säng.

Andra natten blev det jag och ashley, och sedan mia i mellan. Nu sover både mia och alexa, vilket dom behöver (och jag behöver en pause)

  dricker en kopp kaffe och skriver på min läxa som nästan är klar. borde egentligen tvätta suck..i morgon kväll kommer melissa hem igen, gott!

Vi har tuuusen bananer som börjar bli dåliga, så vi provade att göra bananmuffins med kanel i. Blev ASGOTT =) smakade lite som morotskakan på paddington's, men fråga mig inte hur.. gott i allafall:)


i går kväll satt jag och ashley och sydde små nallebjörnar:) ska fortsätta ikväll igen. vi är som ett gammalt gift par som alla kallar oss. vilket också är sant haha.. nu är det bara 38 dagar kvar, men vem räknar...


saknar er

  

Ovido - Quiz & Flashcards