Alla inlägg den 17 november 2010

Av Amanda Andersson - 17 november 2010 05:17

Ligger nu i min säng, som står i mitten av mitt rum. mitt rum är upp och ner!

dom skulle byta hela golvet pga vattenläckorna, men insåg att det inte gick än på något vis. så nu ligger jag är med halve golvet upprivet, snyggt :)


på dom senaste dagarna har mycket hänt. jag har haft en av dom värsta kvällarna i usa tror jag. sprang in genom dörren gråtandes. grät mer än ja gjort på vääldigt länge.. men i morse löste sig nog det mesta av det hoppas jag.

  jag och ashley körde vilse idag efter vi varit på ett yoga pass. i två timmar var vi vilse, för vi skulle lämna en av bilarna på lagning. just det, ja tjatade till mig ett prova-på kort i en vecka gratis på gymmet. han sa, bara för att du är svensk haha :)


  jobbade till halv ett i går natt btw. och ska jobba i morgon kväll, tordag kväll och kanske fredag med. så blir långa dagar och många timmar suck.

 Hade fyra barn idag också, men träningen gjorde att ja fick ut mycket ilska eller vad man ska kalla det haha!  sovdags.. är helt slut i kroppen. peace

Ovido - Quiz & Flashcards