Alla inlägg den 13 november 2010

Av Amanda Andersson - 13 november 2010 02:52

Gårdagen var seriöst hur bra som helst! fick ledigt och sov ut lite (till 8.30)

tjejerna hade bakat blåbärsmuffins till frukost och så fick jag kaffe.

 Det minsta jag ens flyttade något skällde lauren på mig och sa att det är min dag, att jag inte ska beöva göra något alls :) sötnos..

  Vi åkte och åt lunch ute och sedan i väg för att åka skridskor. Vacker utsikt!

Jag har hur kul som helst, och jag var nog den som åkte mest.. jag behövde den dagen tror jag.. när vi kom hem åkte jag och ashley direkt och shoppade.

hyrde harry potter filmen (den första) och åt glass.


IDAG dessvärre har det varit full rulle. Varit arbetare här hela dagen. först skulle dom byra vårat vatten som tog två timmar.. och när vi väl fick använda vattnet igen, såg jag att hela mitt rum hade läckt. typ översvämning och just i mitt rum, awesome!! sedan kom en annan kille mitt upp i allt och skulle byta lås på våra dörrar. sedan kom en annan igen som skulle kolla översvämningen. skulle kommit en till och tagit ner våran bar, men han kom aldrig. Så känns som att folk har kommit och gått hela dagen jobbade även till sju, och nu ska melissa ut (igen)

  SÅ jag och ashley hyrde två till harry potter filmer och mera glass..

jag ser mig själv som barnvakt, syster, mamma, lärare, psykolog, städerska och kock =) tuuuusen yrken. idag har jag mest varit psykolog tror jag.. åt alla i familjen..känns lite tungt att bära på så mycket, jag behöver nog prata med nån nu haha.. näähh jag orkar inte hänga upp mig på något. nu ska jag njuta av glassen och harry potter! LÅNGT INLÄGG....men nu är det slut..


SLUT :)

Ovido - Quiz & Flashcards