Alla inlägg den 7 november 2010

Av Amanda Andersson - 7 november 2010 16:25

Den här veckan har varit sjuk. Hur mycket jobb som helst. Och massvis har hänt..

kan ju försöka komma i håg ett par saker:

- varit hos meissas kompis och passat hennes två barn en kväll

- pratat med släkten på skype, när dom firade mormor och morfars 50åriga bröllopsdag

- varit och ätit med vanessa och shoppat

- lauren sov hos mig och sedan tappade hon sin första tand. Big moment

- varit på ett diner kl elva på kvällen och åt "middag", och sedan hem när klockan vare ett och kollade på film och åt massa glass (typiskt amerikanare JA)

- jag och ashley sov på mitt golv med massa filtar och täcken :)

- jason väckte oss och sa hejdå. han ska iväg i 30 dagar (kan inte säga vart)

- kört vilse i två timmar

- storstädat hela huset (2ggr)


ja.. är säkert massa mer men liten sammanfattning av veckan hehe

nu har jag precis duschat och ska snart i väg på au pair möte i Middletown mall.

ska bli kul att träffa alla andra igen, var ett tag sedan nu..

  Vanessas familj frågade om jag ville följa med dom ut och äta idag, för att fira hennes värdpappa för han fyller, så det ska bli kul :) vi köpte ett askul kort och ska skriva ut bilden på han, mig och vanessa från AC som han ska få hehe =)

  vet ju att mina sista veckor här blir en aning mycket jobb, nu när melissa är ensam i huset med fyra barn. tycker redan jag jobbar mycket, men lär bli mycket mer suck.. men snart ses vi sverige! kraaaaaam

Ovido - Quiz & Flashcards