Alla inlägg den 10 november 2010

Av Amanda Andersson - 10 november 2010 14:50

sitter här med mitt kaffe och njuter av att vila lite. Lauren har åkt till skolan, mia sover (fortfarande sjuk) och alexa kollar på tv.

  I går kväll var jag heeeelt slut. Började med att Lauren lurade mig på morgonen.

Hon sa att hon var sjuk och melissa sagt att hon kunde vara hemma från skolan,

vilket INTE var sant. så melissa kommer en timma senare och hämtar upp henne.

Vi gjorde pannkakor och sedan var dagen i gång. full rulle med alexa och mia, och när lauren kommer hem har hon tre stycken extra med sig. hade lovat att passa tre barn till för deras mamma skulle på rättegång. Så jag hade sex barn att ta hand om. När dom barnen äntligen åkt var det kaos, så bara att börja städa, göra laurens lunchlåda och börja med maten. Sedan fler gäster, melissas mormor, syster och hennes två barn. mer stök i huset. precis när dom åkt kommer änltigen melissa hem och jag kunde slappna av lite. men hon gick ut på kvällen så fick jobba igen:( även idag ska hon jobba över till tio-elva.. ASKUL.


Men när melissa var hemma en liten stund igår, började hon gråta lite. hon skäms över att jag ska behöva jobba så mycket, så hon ska skaffa ett par barnvakter.

ååååh vad glad jag blev. jag har seriöst nästan gått in i väggen. jag jobbar dygnet runt känns det som, och hinner knappt vila mina krafter tills jag måste använda dom igen. och nu har jag knappt krafter kvar...men i morgon fick jag i allafall ledigt och då ska jag sova ut :) nu ska vi vika tvätt och pussla..

 en trist inlägg, I know... men behövde få ur mig lite :) puss och kram på er.

Ovido - Quiz & Flashcards