Direktlänk till inlägg 4 november 2010

It is what it is!

Av Amanda Andersson - 4 november 2010 16:02

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag är segast i världen :)

men bättre sent än aldrig. nu är det torsdag och snart helg igen. får se om någon orkar läsa hela inlägget, känner att jag får prata av mig lite nu..

  Förra helgen var det ju halloween och vi åkte till Atlantic city. VILKEN HELG!

Åkte med Vanessa och hennes värdpappa (bara för han ville ha sällskap).

Han skulle dit på ett bilrace så vi fick följa med och få allt gratis. Dessutom är han hur kul som helst att umgås med :)

  Var nog en av dom bästa helgerna i usa. Allt var så oplanerat men det är väl då det blir som roligast. Lyxigare hotell får man leta efter, jösses vad snyggt allt var.

För dom som inte vet är Atlantic City som Las Vegas, fast mindre och det är i New Jersey. Så inne på hotellet fanns det olika clubar. Vi var lite nervös att vi inte skulle komma in, eftersom vi inte är 21 men allt gick hur bra som helst. Kanske för mycket alkohol men vem bryr sig ? :) jag tappade i allafall inget!! haha

  Glömmde i och för sig pengar för att komma in på cluben, men en snäll kille erbjöd sig att betala. 25 dollar, jo man tackar!


När jag kom hem hade Jason flyttat till sin lägenhet. Får säga att allt är SÅ mycket bättre nu. Att dom inte gått i sär tidigare undrar man. tror alla mår bättre av detta. tjejerna har halsfluss, ashley fick det med och nu har jag blivit sjuk jag med.. :( tog alvedon men jag har ingen ork alls. det är nio veckor tills jag åker hem- och jag börjar ångra mig att jag inte ska stanna. SHIT också. visste det.

   nu ska jag kolla på film med alexa och bli lite ompysslad av min lilla prinsessa:)

talk to u soon. kommer en bild på "the king","pocahontas", "sailor moon" och vi blev seiöst behandlade som att vi var en kungafamilj eller nåt.


  




 
 
Ingen bild

Pappa & Sara

5 november 2010 19:50

Snyggare indian har vi aldrig sett!
Kramar

 
Ingen bild

jakob

6 november 2010 21:29

jag har allt sett en snyggare indian, frölundas logga!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Andersson - 7 juli 2011 20:48

SICK AND TIRED, of always being sick and tired.. Nu vill jag bli frisk, for real. Fick ju halsfluss i torsdags, dagen före Peace and Love. Men det var bara att svälja ner penicillinet med alkoholen.. och det funkade nog, jag kände mig friskare än n...

Av Amanda Andersson - 28 juni 2011 23:42

Well.. hej på er! Ja, jo jag lever faktiskt men har fullt upp så hinner aldrig kika in här längre. Känns som jag är och hälsar på ibland i lägenheten bara för att säga hej och hejdå. Men idag blev den nog glad med lite ny inredning :) Jag och mamma v...

Av Amanda Andersson - 22 maj 2011 20:49

Nu är helgen över..snyft! Så himla gott det har varit att vara ledig :) Fredag sov jag hemma i färgelanda, trot eller ej. Det grillades, bakades och blev en del mys.   På lördag var det full rulle. Smörgåstårta som skulle hämtas, en lägenhet som ...

Av Amanda Andersson - 4 maj 2011 10:30

Oj vad jag är öm i kroppen. Att montera ihop en cykel själv är inte det lättaste. Men jag blev sjukt stolt när rätt skruv passade i rätt hål. Martins bror hjälpte mig så nu har jag en fin cykel :) Var ute och sprang i går också, det gick åt skogen ...

Av Amanda Andersson - 26 april 2011 14:50

Har lunchrast nu på min lediga dag. Började dagen med att tvätta och sedan städa trappuppgångarna i mitt hus. Helt slut!!!! Så har nu fått i mig lite mat :) Mamma kommer hit sen och då ska vi försöka få upp resten av gardinerna och greja lite. Seda...

Ovido - Quiz & Flashcards