Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Amanda Andersson - 27 januari 2011 23:42

ÅÅÅHHH vad jag är glad nu! Har precis avslutat ett skype samtal på två timmar. Men jag känner samtidigt bara för att grina, men är ju bättre att vara glad i stället. Mina tjejer har redan växt tyckte jag. Mia, den minsta fick sitta och stirra ett tag på datorn tills hon äntligen kanske lyckades känna igen mig och log. Jag bara önskar att jag kunde adoptera dom, haha.. vi satt och pratade om massa gammalt och vi sjöng ihop också:) försökte få dom att minnas smågrejer, så dom inte glömmer mig helt.

  Ashley sparar pengar för fullt, så i sommar kommer hon förhoppningsvis till sweedeeenn :):)


nä nu ska jag sova. i morgon ska jag vara "barnbakt" åt linnéa hela dagen och sedan blir det Höga c på kvällen antar jag. vi ses mina kära.. LOOVVEE


Ovido - Quiz & Flashcards