Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Amanda Andersson - 5 januari 2011 16:33

I går fick jag jobba sent. Melissa skulle på möte och nadia var här(laurens kompis) så var fullt ös som vanligt. Tog väl två timmar att städa upp all middag haha. Sent på kvällen fortsatte jag min packning. Städade i ordning badrummet och skrurade från golv till så högt upp jag nådde- så nu är det fint och rent!

  satt även och skrev med Melissa på skype lite haha. var lite kul men patetiskt när hon är på övervåningen.


Nu har jag skrivit klart alla brev. Ett till Melissa (7 sidor), ett till ashley och var sitt till alexa och lauren. Har även gjort klart tack korten till lite folk. Skrev lite gullit till dom, att det varit kul att träffa dom osv. Fick två samtal i går, från jimmy och sen från melissas kompis tina, dom ville bara säga hejdå..

  I går slog det mig, min vägg jag byggt upp! Mia vaknade efter hennes nap, och jag skulle gå in och hämta henne. Hon grät men när hon fick syn på mig stäckte hon upp armarna och log så fint. Då kom ett par tårar och helt plötsligt från ingenstans började jag storlipa. :( Sprang förbi dom andra tjejerna så dom inte skulle se mig och ner på mitt rum. Ringde mamma på skype.. behövde prata med nån, fort. även mamma grät.. nu sitter jag och ska skriva om breven på fina papper. känns apkonstigt. i morn morgon åker jag tillbaka. SHIT......

hallelujah och amen. jag hoppas bara jag klarar av resan. stackars folk på planet, dom lär ju höra mig gråta hela vägen !

    jaja.. vi höres å synes


Ovido - Quiz & Flashcards