Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Amanda Andersson - 8 januari 2011 11:30

Jag är nu åter igen på hemmaplan! känns otroligt skönt får jag säga :)

Flygresan gick jättebra. Trist att åka själv bara, och sitta i Frankfurt i tre timmar. Men när jag kom till landvetter blev jag överraskad av massa folk och skyltar dom gjort! Så härligt! Då kom tårarna igen...

 Vi hade folk över i går med på tacos och sedan blev det massa kladdkaka!

Åkte och körde hem josefin och sedan upp till frida för att ÄNTLIGEN få se lilla melina. Jag dog tror jag! SÅ SÖT.


Somnade i soffan vid nio. Sovit 14 timmar. Slog även huvudet i sängkarmen i natt, så har en bula mitt i pannan. olala, snyggt va? passar ju fint idag till första utgång. Nä, nu ska jag, frida och melina ta en promenad till systemet. Vi ses  :)


Puss och kram !

Ovido - Quiz & Flashcards