Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Amanda Andersson - 17 januari 2011 15:15

Sälen resan är avklarad och jag är hemma igen med båda benen. Första dagen åkte vi längdskidor mitt ute i ingenstans. Hittade en pytteliten stuga där vi fikade på våfflor (50 kr st) asdyrt. Jag trodde jag skulle dö så kallt det var men I'm still alive.

  Nästa dag blev det skoter åk. Trodde även då att jag skulle dö ännu mer.

Hade för tunna sockar och mina fötter försvann i kylan. Mina händer gick väl av nånstans på vägen. När mitt humör var som värst blev jag plötsligt lite glad igen. Såg en tjock älg med jättesmala ben, som hoppade runt i den fem meter höga snön. Jag gillar älgar, fast jag hatar dom! Fikade i toppstugan och sedan åkte vi hem till stugan igen.

  Tredje dagen blev det äntligen lite back åk. Jag och Linnéa gav oss ut på snowboardarna och hade massa kul :) Fjärde och sista dagen blev det bara städning och packning och en lång resa hem igen. Men har haft det riktigt bra. Otroligt gott att bara slappna av utan att få dåligt samvete. Massa mat och onyttigt blev det varje dag dessvärre:( för mycket! men roliga spel spelade vi!


Arbetsförmedligen är nu mitt nya jobb! suck, första gången jag är utan jobb och det suger ganska rejält. Så ge mig ett jobb tack! nu ska jag umgås lite med min familj snabbt inna jag ska iväg igen! har köpt världens bästa present till pappa, som han ska få nu om ca tio minuter när han kommer hem :)

 blev ett aplångt inlägg again... shit pommes.. men ett par bilder får ni med kika på, hej svejs så länge mina vänner!


        


  •   
  •   
  •   
Ovido - Quiz & Flashcards